Asistent/ka vědeckého oddělení.


 

Ústav informatiky AV ČR, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici Asistent/ka vědeckého oddělení.


Co vás čeká:

  • administrativní podpora členů oddělení,
  • každodenní komunikace v anglickém jazyce slovem i písmem,
  • administrace a průběžná kontrola čerpání rozpočtů,
  • podpora přijímání zahraničních hostů/pracovníků (provázení institucionálními procesy, komunikace s úřady, ubytování, doprava z letiště, banky, lékař apod.),
  • organizace seminářů, workshopů a konferencí,
  • sběr, sumarizace a správa informací/dat od členů oddělení,
  • spolupráce s technicko-hospodářskou správou ústavu a s členy oddělení,
  • administrativní realizace nákupů drobného majetku a spotřebního materiálu,
  • vyplňování formulářů, příprava prezentací, kontrola a dodržování termínů, formulace a formátování oficiálních dopisů, česká a anglická jazyková kontrola textů, příprava podkladů,
  • správa webových stránek,
  • administrace služebních cest (vyplnění cestovního příkazu, rezervace jízdenek/letenek a hotelů).

Požadované znalosti:

  • velmi dobrá znalost AJ a ČJ v ústní i psané formě,
  • dobrá uživatelská znalost MS Office či odpovídajícího balíku kancelářských aplikací, zejména také Excelu,
  • dobré ekonomické znalosti.

Jaké schopnosti byste měli mít:

  • osobnostní předpoklady: pečlivost, spolehlivost, odpovědnost, proaktivní a flexibilní přístup, týmový duch,
  • dobré komunikační a organizační schopnosti,
  • proaktivní přístup a schopnost samostatného řešení úkolů/problémů,
  • zájem učit se novým věcem a využívat nové technologie.

Výhodou:

  • analytické a systémové myšlení,
  • pozitivní osobnost,
  • základy HTML.

Co vám můžeme nabídnout:

  • zázemí špičkové výzkumné instituce,
  • stabilní perspektivní zaměstnání v klidném pracovním prostředí vědeckého pracoviště,
  • pracovní poměr na dobu určitou (perspektivně na dobu neurčitou),
  • plný úvazek (alternativně s možností zkráceného úvazku),
  • práce v mezinárodním kolektivu a možnost získání mezinárodních kontaktů,
  • získání zkušeností s organizací mezinárodních akcí,
  • získání zkušeností z akademického prostředí,
  • rozvinutí znalostí procesů zajištění a realizace projektů a spolupráce,
  • příjemné prostředí s týmovým duchem,
  • perspektiva kariérního růstu,
  • zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na dovolenou, na penzijní/životní připojištění a na sport/kulturu/volný čas (aktuálně roční limit 18 tis. Kč při plném úvazku), měsíční příspěvek na stravování (cca 2 000 měsíčně), odměny, flexibilní začátek/konec pracovní doby, individuální rozvržení pracovní doby, možnost občasné práce z domova (Home Office) dle domluvy, vlastní organizace náplně práce, možnost umístění dětí do AV školky (přímo v budově ústavu),
  • možnost rozšiřování vědomostí formou školení, vzdělávacích a profesionálních zdokonalovacích jazykových kurzů (většina světových jazyků, různé úrovně, probíhá přímo v budově),
  • pracoviště v blízkosti stanice metra C – Ládví,
  • vlastní parkoviště a prostory pro umístění kol.

Požadované vzdělání:

  • Vysokoškolské/univerzitní vzdělání (eventuálně úplné střední odborné vzdělání s maturitou).

Termín nástupu:

  • Co nejdříve, eventuálně dle dohody.

V případě Vašeho zájmu o tuto pozici se budeme těšit na Váš strukturovaný životopis, včetně případných doporučení na e-mail: stuller@cs.cas.cz.


Uzávěrka přihlášek: 01. 09. 2023

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Sponsored Ads


 

.
Previous Post Next Post

نموذج الاتصال