Komerční specialista/tka - podpora business unit [Czech Republic]


 

Kdo jsme

Společně se snažíme o to, aby bylo zdraví cenově dostupnější a přístupnější, a tak pomáháme milionům lidí na celém světě žít zdravěji. Je to poslání, které spojuje naše lidi v téměř 60 zemích s bohatou a rozmanitou škálou národností a původů. Pracovat u nás znamená spolupracovat s předním světovým výrobcem generických léčiv a hrdým výrobcem mnoha produktů uvedených na seznamu základních léků Světové zdravotnické organizace. Některý z našich léků užívá v současné době každý den nejméně 200 milionů lidí na celém světě. To je ohromné číslo, ale my stále hledáme nové způsoby, jak i nadále něco měnit, a nové lidi, se kterými bychom to mohli měnit.

$ads={1}

Příležitost

Máte skvělé nápady? Teva je místem, kde se jim daří. Máme důvěru v jednání svých zaměstnanců, v jejich konfrontaci s novými výzvami a umožňujeme jim profesní růst a rozvoj. Se svými více než 45 000 zaměstnanci v 60 zemích celého světa můžeme s hrdostí prohlásit, že naši lidé jsou důvodem našeho úspěchů. Díky našim moderním zařízením, vysoce kvalifikovaným pracovníkům a výkonné organizační kultuře Vám Teva může nabídnout mnoho příležitostí, jak přispět k lepšímu životu lidí a přitom rozvíjet vaši kariéru. Připojte se k nám.

Jak bude vypadat váš den

  • Zodpovědnost za správné dodržování kroků nákupního procesu
  • Příprava podkladů a včasné zadávání nákupních objednávek, zajišťování podpisů smluv, kompletace dokumentace k fakturám
  • Komunikace s dodavateli, orientace v interních procesech (zakládání nových dodavatelů, změny, příprava compliance hlášení)
  • Kompletní zajištění organizace interních meetingů podporované business unit (konference, kongresy), včetně koordinační práce
  • Práce s evidencí pacientů
  • Údržba archívu smluv, nahrávání dat do systému
  • Ad hoc podpora členům podporovaných oddělení

Vaše zkušenosti a kvalifikace

  • Ukončené SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou)
  • Znalost MS Office - Word, Excel, PowerPoint
  • Příjemné, kultivované vystupování a profesionalita
  • Komunikace, organizace, zodpovědnost a pečlivý přístup k práci jsou vám vlastní
  • Schopnost samostatně řešit několik věcí najednou a nastavit si priority
  • Týmový duch - táhneme za jeden provaz
  • Nasazení a chuť jít do toho na plno

Výhdou bude

  • 2 roky zkušenosti na pozici asistentky manažera / obchodního týmu
  • Zkušenost s farmaceutickým prostředím
  • Anglický jazyk

Co Vám nabízíme?

  • Smysluplnou práci se zajímavou mzdou
  • Roční bonus
  • 25 dní dovolené s možností využití benefitu 2 dnů navíc, 3 sick days
  • Možnost pracovat až 2 dny v týdnu z domova
  • Benefitní program Cafeterie ve výši 20 000 Kč ročně (možno čerpat také na příspěvky na penzijní či životní pojištění)
  • Stravenky v hodnotě 120 Kč za den
  • Občerstvení na pracovišti je vždy k dispozici
  • A mnoho dalšího!

Už pracuje @TEVA?

Pokud jste současným zaměstnancem společnosti Teva, použijte prosím interní stránky kariéry dostupné v Centru zaměstnanců. Tímto způsobem bude vaše aplikace zpracována s prioritou. Budete také moci vidět příležitosti, které jsou otevřeny výhradně zaměstnancům společnosti Teva. Použijte následující odkaz pro vyhledávání a použití: Internal Career Site

  • Interní webová stránka je dostupná také z vaší domácí sítě. Máte-li potíže s přístupem k účtu ES, obraťte se na místního partnera v oblasti lidských zdrojů a IT.

Závazek společnosti Teva k rovným příležitostem

Společnost Teva se zavázala k rovným příležitostem v zaměstnání. Globální politikou společnosti Teva je poskytovat stejné pracovní příležitosti bez ohledu na věk, rasu, vyznání, barvu pleti, náboženství, pohlaví, zdravotní postižení, těhotenství, zdravotní stav, sexuální orientaci, genderovou identitu nebo vyjádření, rodinný původ, národní či etnický původ nebo jakýkoli jiný právně uznaný status, který má nárok na ochranu podle platných zákonů.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال